Hundeudvalget

Udvalgsmedlemmer
Anders Chr. Sørensen – udvalgsformand, M: 4056 6660, e-mail: acsnorholm@gmail.com
Heine Bak Olsen - træner
Hjalmer Bartholin Nielsen - træner
Boye Lauersen – træner
Kaj Rye Petersen - træner - sommertræning
Niels Christian – vildtforsyninger
Lena Aadal – hjælpetræner
Dolly Rasmussen – hjælpetræner
Ole Kidmose - hjælpetræner

Hundetræning 2024
Hundeudvalget inviterer hermed hundeejere og hunde til træning i 2024. Denne invitation omfatter også invitation til socialt samvær, idet foreningen i forbindelse med træningsaftenerne er vært med servering af øl/vand. På hundeejeres initiativer kan der også blive serveret kaffe og kage. Dressurtræningen og apporteringstræningen afsluttes med test af hunde/fører. Det er muligt at få bevis for bestået apporteringsprøve (DJ). De 2 test afsluttes også socialt med grillfest.

Arbejdsdag
Lørdag den 23. marts kl. 9 – ca. 13 er der arbejdsdag med ”opfriskning” af vores baner. Så medbring motorsav, høgenæb, skovl og spade. Da vi serverer rundstykker og morgenbasser har vi brug for en tilmelding til Lena på tlf. 21833364 senest den 21. marts.

Dressurtræning
Dressurtræning er på mandage (bortset fra påske og pinse med rykning til tirsdag) på følgende datoer med mødetid kl. 19, dog kl. 18 til afslutningen den 10.6.:
2. april (tirsdag), herefter 8., 15., 22., 29. april samt 6., 13., 21. (tirsdag), 27. maj, 3. juni og afslutning med efterfølgende grillparty den 10. juni.

Sommertræning
Sommertræning foregår på følgende mandage kl. 19: 24. juni, 1., 8., 22. juli

Apporteringstræning
Apporteringstræning er på følgende datoer: 29. juli, 5., 12., 19. august, og afslutning den 26. august med prøve og grillfest. Mødetid er kl. 19, dog kl. 18 til afslutningen den 26. august.

Priser for deltagelse i både træning og det sociale.
Dressurtræning: hvalpe 500 kr., unghunde (6-24 måneder) 550 kr. og åben klasse 600 kr.
Sommertræning: 50 kr. pr gang
Apporteringstræning: 450 kr.
Priserne inkluderer som nævnt øl/vand og 2 grillfester
Beløbene bedes inden træningen indbetalt på foreningens Mobilepay 22499. Husk at skrive hundeejerens navn.

Trænere mv.
Vi har et stærkt hold af trænere bestående af
Hjalmar, Henrik, Boye, Heine, Kaj og Ole.
Desuden er vi to praktiske aktører, nemlig Niels Christian og undertegnede.

Afslutning
Vi glæder os til en ny sæson, og vi satser på, at mindst 75 % af deltagerne igen i år kan bestå apporteringsprøven.
Når I møder til træning den 2. april, bedes I udfylde en blanket med alle jeres og hundens data - så kom i god tid den første dag.
Har I spørgsmål, er I velkommen til at kontakte mig på 40566660/acsnorholm@gmail.com.

Mange hilsener fra
Hundeudvalget/Anders