Velkommen til Stilling Jagtforening

Stilling Jagtforening er startet i 1956. Dengang var foreningen tilsluttet organisationen Jysk Jagtforening. Denne havde dog en kort levetid og derfor blev jagtforeningen kort tid efter optaget i Landsjagtforeningen af 1923. Med den store sammenlægning i 1992, blev vi en del af Danmarks Jægerforbund.

Stilling Jagtforenings formål er:
·  At give jagtforenings medlemmer mulighed for at deltage i jagt på fællesarealer

·  At give forenings jægere mulighed for at få jagtrelateret træning og uddannelse

·  At arranger socialt samvær om jagt og udøvelse af jagt

·  At Udbrede kendskabet til jagt og jagtrelevante emner

·  At uddanne nye jægere
Stilling Jagtforening har hjemsted i Skanderborg kommune på adressen: Teglgraven 1, 8660 Skanderborg, her ligger vores klubhus ”Jægerhuset” hvor  mange af vores aktiviter foregår i eller omkring Jægerhuset.

Nyt fra bestyrelsen

Arbejdet med at bevare jægerhuset påbegyndes - brug for din hjælp - se nærmere under husudvalget - klik her.

Fællesjagterne er nu klar - se listen her.

HUSK - hjemmesiden er den vigtigere kilde til information af foreningens medlemmer. På hjemmesiden vil indlæg med de nyeste informationer fra de enkelte udvalg kan læses, og der er en opdateret aktivitetskalender.

www.stilling-jagtforening.dk